Kiekvienos šalies švietimo kokybė didžia dalimi priklauso nuo mokytojų darbo kokybės, tad valstybės ateičiai itin svarbus yra mokytojas, kuriam tenka sudėtingas ir reikšmingas vaidmuo. Kaip rengti mokytojus, gebančius ugdyti vaikus ir jaunimą prieštaringame ir dinamiškame XXI a. kontekste? Kaip turėtų prie to prisidėti mokytojų rengimo ir profesinio tobulinimosi sistema, kokios galėtų būti jos kaitos kryptys?

Per pastaruosius du dešimtmečius Lietuvoje parengta ne viena pedagogų rengimo koncepcija, paraleliai veikia įvairūs mokytojų rengimo modeliai, tačiau vis dar nėra suformuluota aiški vizija, kaip mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo sistemos galėtų atliepti XXI a. mokinių ugdymo iššūkiams ir naujoms galimybėms. Diskusijoje „ Mokytojų rengimas XXI a. mokyklai - ką turime keisti?“ aptarsime 2017 m. VDU ir LEU mokslininkų parengtą Lietuvos pedagogų rengimo koncepcijos projektą ir diskutuosime šiais klausimais:

  • Kokie esminiai kokybiniai pokyčiai turi atsirasti rengiant mokytojus XXI a. mokyklai?
  • Pedagogų profesinis tobulinimas - ar situaciją pakeis tęstinė mokytojų kvalifikacijos tobulinimo sistema?

Jūsų įžvalgos diskusijos metu prisidės prie Lietuvos pedagogų rengimo koncepcijos tobulinimo bei nacionalinės vizijos formulavimo. Siunčiame Jums susipažinti koncepcijos tekstą.

Diskusijoje dalyvaus edukologės dr. Lina Kaminskienė ir dr. Emilija Sakadolskienė, ją moderuos Eglė Pranckūnienė.

Laukiame Jūsų 2017 m. vasario 22 d. 16 val. Mokyklų tobulinimo centre (Vilniaus mokytojų namai, Vilniaus g. 39, II a.). Renginys truks 2 val.